Muzica


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

duminică, 11 ianuarie 2009

De ce BLOG?

 La inceput eram foarte impotriva blog-urilor... si asta se datoreaza faptului ca citisem niste prostii de bloguri, iar prin inductie am hotarat ca toate-s asa... In ultimul timp am avut parte de mai multe lecturi chiar destul de reusite prin intermediul blog-urilor... si , chiar daca nu ma prea simt pregatit sa-mi astern gandurile in modul asta, am hotarat totusi sa o fac... si am facut-o. 

   Aici o sa scriu despre ce ma doare , despre ce imi place si ce nu imi place, despre ce le place unora si altora, despre ce nu le place unora sau altora, despre metehne omenesti, masti si ziduri, vremea de afara, despre muzica, filme si teatru, carti, oameni si neoameni... 

    Eu sant DIMA, si datorita faptului k de obicei sunt o persoana destul de inchisa si egoista...am sa scriu mai mult pentru mine... iar dintre cei care vor citi... unii oameni vor fi uimiti, altii nu vor fi, iar ceilalti ma vor ignora... ei... si mare lucru...  

   Phew... am inceput atat de entuziasmat incat mi-i frica sa nu irosesc totul din primele 2 posturi... deci GATA. 

Un comentariu: